fbpx

Budincă de chia cu sos de căpșuni

budincă de chia cu sos de căpșuni

Rețeta de budincă de chia cu sos de căpșuni e potrivită atât pentru prima masă a zilei, cât și pentru desert. Oricare ar fi variantele, alegerea este una sănătoasă, pentru că aceste semințe de chia sunt considerate de către specialiști un super-aliment, o excelentă sursă de fibre, bogate în proteine, acizi grași esențiali Omega-3 și Omega-6, antioxidanți, aminoacizi, vitamine și minerale.

budincă de chia cu sos de căpșuni

Budincă de chia cu sos de căpșuni

5 din 2 votes
Fel: mic-dejun, desertDificultate ușor
Porții

2

porții
Timp preparare

10

minutes
Timp gătire

15

minutes
Timp total

25

minutes

Ingrediente

  • 6 linguri de semințe de chia

  • 2 linguri de miere

  • 350 ml lapte

  • Pentru sosul de căpșuni
  • 500 capșuni

  • Miere

  • Esență de vanilie (opțional)

Cum să faceți

  • Pentru budincă, amestecați toate ingredientele într-un castron. Lăsați-l la temperatura camerei pentru 15 minute, timp în care amestecul se va îngroșa.
  • Între timp, spălați și zdrobiți căpșunile, adăugați miere după gust. Și, dacă vă place aroma de vanilie, adăugați doar un strop de esență.
  • Puneți câteva linguri de budincă de chia în fiecare pahar, turnați sos de căpșuni, completați cu budincă și din nou sos. Poftă bună!
Tags:
Ne împrietenim?
Abonează-te la canalul nostru de YouTube

Dă-ne un
 

pe Facebook


Înscrie-te la newsletterul săptămânal